Sider

onsdag den 17. august 2011

Gowns - gowns - gowns..

Og netop som man leder falder man over Marianns helt fantastiske samling af dukketøj -> scoll godt nedad i hendes album og tjek lige alle de fine hæklet vintage opskrifter - og påklædningsdukker - og selv original opskriften af Trolde sofie - det er jo helt vildt!! Jeg kan næsten ikke få mine arme ned - hvem der bare kunne strikke...!

https://picasaweb.google.com/110201942112355217638?fgl=true&pli=1





Det var dagens bedste fund...!

4 kommentarer:

  1. Wauve, ja, det må jeg sige, masser af lækkert dukketøj, :-) der er da også en del, som er hæklet, og det er du da en ørn til. :-O ♥♥♥

    SvarSlet
  2. Og jeg siger hvem der bare kunne haekle hihi. Jeg tager lige et kig. Tak for tipset.

    SvarSlet
  3. Hej! Här kommer en hälsning från Sverige. Jag blev lite förtjust i din ugglenyckelring. Nu har jag virkat en egen och visar den på min blogg. Jag hänvisar till din beskrivning förstås. Lycka till med kommande virkprojekt.

    SvarSlet
  4. Det er godt nok mini-strik...men super flot udført. Go' solskinsøndag til dig ;-)

    SvarSlet