Sider

torsdag den 28. juli 2011

Kærlighedsknuder og store knapper

I aftes blev der eksperimenteret med kærlighedsknuder og store knapper. Hæklenål størrelse 10 gav lynhurtige resultater, og jeg må tilstå at de var skisme nemme at lave når først man fandt ud af hvordan.
youtube er der en ganske fin instruktion - fandt jeg ud af da jeg var færdig. Jeg fulgte dog pænt Else Kraghs anvisning i Hæklebogen af  1980, hvor mønsteret også er refereret som "idiothæklning" - ja, så kan selv jeg vist være med :-)


Nu skal der bare hæftes ender, de 2 halvdele syes sammen, knappen monteres, og så er der en dejlig  halsvarmer til efteråret.

Jeg fik forresten også endelig fundet det rette stof frem til min retro mobil taske - I får lige en forsmag her - den bliver bare så 70'er fin:

Jeg mangler bare at få syet inderposen - godt det snart er weekend!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar